Kurs Jak uczyć języka polskiego w klasie wielojęzycznej i wielokulturowej - trzecia edycja dotyczyła potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
W dniach 4-6 listopada odbyła się trzecia już edycja kursu dla nauczycieli z Warszawy.
Trzy dni intensywnych zajęć zdominowały problemy edukacji włączającej.
Wielość wyzwań stojąca przed nauczycielem związana jest nie tylko z barierami języka i kultury, ale również specjalnym potrzebami
edukacyjnym dzieci, które w naszym kraju znalazły schronienie przed wojną - mówi prof. dr hab. Aneta Lewinska, kierownik kursu, autorka programu i prowadząca.
W 16 godzinach zdalnych zajęć wzięło udział 32 nauczycieli.
W tej edycji naszymi słuchaczami byli nauczyciele z różnych typów szkół w tym szkól specjalnych oraz szkół dla niesłyszących.
Dzięki wsparciu tłumaczy na polski język migowym w naszych zajęciach mogli uczestniczyć niesłyszący nauczyciele.
Uczestnicy kursu wysoko ocenili program naszych zajęć doceniając obecność tłumaczy na język migowy, a także warsztatowy charakter ćwiczeń prowadzonych przez dr Justynę Pomierską, dr hab. Ewę Czaplewską, prof. nadzw. dr hab. Warde-Radys, prof. nadzw,
Kolejna edycja kursu już w styczniu.