Zarządzanie i komunikacja w sztukach scenicznych

Praktyki na zarządzaniu i komunikacji w sztukach scenicznych

 

 

Droga Studentko, drogi Studencie!

Upewnij się, że zapoznałaś/eś się z dokumentami obowiązującymi na wszystkich kierunkach TUTAJ.

 

 

Cel praktyk: przygotowanie studenta do pracy zawodowej w instytucjach sztuk scenicznych i placówkach artystycznych związanych z uprawianiem i popularyzowaniem rozmaitych gatunków i form sztuk scenicznych. Bezpośredni kontakt z różnymi aspektami pracy w takich instytucjach ma uświadomić studentowi zakres i poziom trudności wykonywanych w nich zadań i wyposażyć go w konkretne umiejętności praktyczne umożliwiające ich realizację.

Regulamin: dostępny TUTAJ

Program: dostępny TUTAJ

Kierownik praktyk: dr Piotr Kąkol, piotr.kakol@ug.edu.pl

 

INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA

Na kierunku zarządzanie i komunikacja w sztukach scenicznych obowiązuje 100 godzin praktyk zawodowych. Student samodzielnie nawiązuje kontakt z wybraną instytucją kultury związaną z dziedziną sztuk scenicznych i uzyskuje w niej ustną lub pisemną zgodę na przyjęcie go na praktykę.

1. Trzy tygodnie przed planowanym rozpoczęciem praktyki student zgłasza się do kierownika praktyk z wypełnionymi elektronicznie i wydrukowanymi formularzami:

Wszystkie dokumenty powinny:

  • być wypełnione elektronicznie, a następnie wydrukowane,
  • być dokładnie i prawidłowo wypełnione – bez skreśleń,
  • zawierać kompletne dane: dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia praktyki – te same na skierowaniu, ubezpieczeniu i porozumieniu na czas określony, pełne nazwy instytucji, adresy, imię i nazwisko osoby reprezentującej daną instytucję.

W dokumencie "Skierowanie na praktykę" należy:

  • pola "numer skierowania" i „data” pozostawić niewypełnione;
  • podać szczegółowe dane instytucji przyjmującej na praktykę (nazwa i dokładny adres).
  • podać dokładny termin odbywania praktyki (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok); Uwaga: termin rozpoczęcia praktyki musi być o co najmniej 2 tygodnie wcześniejszy niż data dostarczenia dokumentu do kierownika praktyk

W dokumencie "Porozumienie o przeprowadzeniu studenckich praktyk zawodowych […]" należy:

  • pole numeru porozumienia i data pozostawić niewypełnione.
  • wypełnić tylko pola: nazwa i adres zakładu pracy (pełna nazwa i dokładny adres instytucji przyjmującej studenta na praktykę) oraz dane osoby reprezentującej instytucję (imię i nazwisko, funkcja); wymiar praktyki (liczba godzin); dokładny termin odbywania praktyki (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok).

W dokumencie: „Ubezpieczenie [..]” należy:

  • uzupełnić pole "Kierunek"
  • wpisać własne dane do rubryk "Imię i nazwisko studenta", "Data urodzenia" i "Czas praktyki" (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok - dzień/miesiąc/rok).
  • pozostałe rubryki pozostawić niewypełnione.

2. Najpóźniej dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia praktyki student składa w Dziekanacie Wydziału Filologicznego (ul. Wita Stwosza 51, p. 033) komplet zatwierdzonych przez kierownika praktyk dokumentów (skierowanie, porozumienie, formularz ubezpieczenia)

3. Przed rozpoczęciem praktyki student:

  • odbiera z Dziekanatu, p. 033, dokumenty podpisane przez dziekana (skierowanie, porozumienie).
  • przekazuje jeden egzemplarz porozumienia podpisanego przez osobę reprezentującą instytucję przyjmującą na praktykę (podpis + pieczątka) do Dziekanatu, p. 033.

4. Po zakończeniu praktyki student w ciągu tygodnia składa do podpisania przez kierownika praktyk:

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 21. Maj 2025 - 14:01; osoba wprowadzająca: Martyna Wielewska-Baka Ostatnia zmiana: środa, 21. Maj 2025 - 14:18; osoba wprowadzająca: Martyna Wielewska-Baka