Historyczne wakacje z CASiD
Oblężenie Malborka – druga wycieczka z cyklu „Historyczne wakacje z CASiD”
Zapraszamy do udziału w kolejnej jednodniowej, sobotniej wycieczce z cyklu „Historyczne wakacje z CASiD”, organizowanej przez Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej we współpracy z Parlamentem Studentów UG, Radą Samorządu Studentów Wydziału Historycznego UG i redakcją „Gazety Uniwersyteckiej”.
Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące tego wyjazdu.
Wycieczka II – Malbork (Oblężenie Malborka) – 23 lipca 2022
W wycieczce mogą wziąć udział studenci, doktoranci i pracownicy UG, a w przypadku niewypełnienia limitu miejsc również członkowie ich rodzin oraz słuchacze GUTW.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane do udziału w wyjeździe otrzymają potwierdzenie w wiadomości e-mail.
Wyjazd o godzinie 9:00 z parkingu przy ulicy Wita Stwosza 58 w Gdańsku (obok budynku, w którym znajdują się m.in. Instytut Logopedii UG i biuro Parlamentu Studentów UG). Powrót tego samego dnia w godzinach wieczornych (wyjazd z Malborka około godziny 18.30, powrót do Gdańska około godziny 20.00).
Program wyjazdu obejmuje udział w ogólnodostępnych atrakcjach i zwiedzanie zamku w ciągu dnia. Nie obejmuje natomiast nocnego zwiedzania zamku i udziału w nocnej inscenizacji oblężenia Malborka. Szczegółowy program wyjazdu może ulegać zmianom z przyczyn niezależnych od organizatorów.
Zgłoszenia do udziału w wycieczce
Wszystkich chętnych do udziału w wycieczce prosimy o wysłanie mailem zgłoszenia zawierającego imię i nazwisko, kontaktowy adres e-mail oraz informację czy zgłaszana osoba jest studentem, doktorantem, pracownikiem UG czy słuchaczem GUTW. Studenci, doktoranci i pracownicy UG, którzy chcieliby wziąć udział w wyjeździe wraz z członkami rodziny powinni w mailu zgłoszeniowym podać imię i nazwisko członka rodziny. W przypadku zgłoszeń członków rodzin lub słuchaczy GUTW osoby te będą wpisywane na listę rezerwową, która posłuży do wypełnienia limitu, jeżeli zostaną wolne miejsca.
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 18 lipca br.
Adres e-maila, na który należy wysłać zgłoszenie: rada.samorzadu.wh@wp.pl
Wysłanie maila będzie oznaczało wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych na stronie internetowej Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej UG.